reede, 17. september 2010

"Kas mina armastan Jumalat?"

Seda kindlasti. Aga kas sina armastad Jumalat? Kas sa tahad teada, kuidas seda on lihtne teada saada?

Ütle iseendale: Jumal armastab mind. Mis tunne sul oli?

Nadi tunne või mis? :)) Ära muretse Jumala armastuse pärast, kuid mõtle kindlasti, milline on sinu armastus! Jumala armastus sinu vastu pole muutlik. Tema armastab sind ka siis, kui sa ei suuda enesele öelda "Jumal armastab mind." Inimese armastus sõltub meeleolust. Kuid Jumala armastus püsib vaatamata meie meeleoludele ja sellele, mida me endast arvame. Seepärast usu pigem seda, kui keegi ütleb sulle: Jumal armastab sind.

Mulle meeldib ühtelugu öelda inimestele, et öelge iseendile, et Jumal armastab mind. See on mu nn lemmikteema :))) Aga ma näen, et mitte kõik ei suuda seda välja öelda.

Siis uuri mis põhjustab seda siis, kui sa ei suuda seda välja öelda, ja ära ole enese vastu nii karm. Jumala arm sinu suhtes pole otsa lõppenud. Ära usu ka neid, kes ütlevad et sa oled läbi kukkunud. Jumal nii ei arva. Muidu ta ei oleks andnud oma ainusündinud Poega selleks, et sind päästa. Milleks valada asjatult verd. Mõtle selle peale! Ta andis oma poja ära sinu armastuse pärast. Jumal on meid ette armastanud ja armastus ei lõpe! Igavene armastus. Kas see pole mitte hea sõnum? Sõnum sulle, armas sõber, kes sa seda postitust loed ja pole kuulnudki midagi sellest, et Jumal on kõike muud kui karmi käega valitseja.

Ütle kuuldavalt: Jumal armastab mind. Ütle seda välja, kõva häälega! Nii et kõik kuulevad. Las inimesed mõtlevad, et see ei saa olla tõsi, kui nad tahavad. Kuid selline ongi Jumal. Tema agape armastus erineb inimeste mõõdupuust ja arvamustest. Sa ei ole läbi kukkunud. Sa oled kallis!

David Wilkerson kirjutas eile:
"Tahaksin sinult küsida, kas sa oled võimeline ütlema: „Minu Taevane Isa armastab mind! Ta ütleb, et ma olen kallis ja armastusväärne Ta silmis ja ma usun Teda. Ma tean, et ükskõik, millest ma ka läbi ei läheks või kui väsinud või kiusatustes ma poleks, Ta alati tuleb ja aitab mind. Ta on minuga keset seda kõike ega lase mul iialgi hukka saada. Ta on alati lahke ja õrn mu suhtes!“"

Ta on alati õrn ka sinu suhtes. Hell ja valmis iga hetk sinuga suhtlema. Ta igatseb väga sinuga rääkida. Sest Jumal armastab sind!

Keegi ei ole Jumalat näinud, aga armastusest me saame tunda ära need, kes on Jumala lapsed. Need kes südamest usuvad Kristust ja suuga tunnistavad, need päästetakse. Seda on näha. Armastusest tunti ära ka Jeesuse jüngrid. Sa pead olema veendunud selles, et Jumal armastab sind. Sest muidu ei usu inimesed sind. Et sa oled Jumalaga kohtunud. Ja näita ka välja seda, oma armastust teiste vastu, et sa oled Jumalast ikka õigesti aru saanud. Kui sa ütled või mõtled: ma ei armasta iseennast! Siis sa ei ole. Aga Jumal armastab! Kasvõi nui lõhki! Tema armastab sind. Tea seda, et kes püsib armastuses, püsib Jumalas ja Jumal püsib temas (1Jh 4:16).

Testi ennast vahete vahel, kas sa püsid armastuses ja ütle kuuldavalt: Jumal armastab mind.

Kui sa tajud, et sa suudad seda välja öelda ilma kahtlemata. Siis sa oled armastuses.

Jumal ütleb, käige armastuses! Kui sa ei armasta ise ennast (see ei ole egoism), keda (sind) armastab Jumal, siis kuidas sa suudad võidelda Jumala nimel ja öelda, et sa armastad oma vaenlast, rääkimata oma lähedastest? See ei lähe läbi. Ainult siis, kui sa armastad ennast, suudad sa aktsepterida teisi, neid, kes sinu üle kohut mõistavad või koguni sind pahaks panevad, ka Jumala vihavaenlast.

Ainult Jumala armastus teeb meid võimeliseks armastama ennast, ligimest ja vaenlast ühtviisi. Sest Jumal andis oma Poja kõigi eest. Jumal on armastus.

Kui sa aga armastad iseennast nagu Jumal sind armastab, alles siis sa mõistad ja saad aru, mida tähendab olla Jumala läheduses, kes on armastus. Jumalal on vaid kaks meile mõistetavat iseloomu omadust. Üks nendest on pühadus ja teine on agape armastus.

Kommentaare ei ole: