reede, 12. november 2010

Milleks teile minu vägi?

Te ütlete et olete olnud innukad palvetajad ja südamest ärkamist igatsenud. Te ei näegi, kui üleolevalt te suhtute minu karjastesse ja peate ennast teistest paremaks, aga mina olen kõiki kutsunud.

Te ütlete, et olete südamest alandlikud ja pühitsetud. Te ei näegi, et olete erapoolikud. Kui mina saadan teile abi, siis te ei kuula neid, te ajate oma asja ja valite minu tahtmise asemel oma.

Te ütlete, et te olete suurimad, aga te ei näe, et te teenite minu kõrval teisi jumalaid, kõrvaldage siis eneste keskelt roojane.

Te käite koos ja tõstate käsi minu poole ja palute ärkamist, aga te ei tee nende kätega seda, mis mulle on vajalik, te aina räägite, aga ise ei pane koormatele sõrmeotsagi külge.

Te muudkui õpite ja õpite ja õpite, aga ei kasuta seda minu vähimate jaoks, kelle pärast mina südant valutan. Milleks teile minu vägi?

Kommentaare ei ole: