neljapäev, 3. veebruar 2011

Valikuvabadus

Mul on olnud südames mitu projekti ja ma mõtlen vahel nende üle, millal ja kuidas neid teostada? Kui ma praegu vaatan oma päevakava, siis mul läheks vaja veel kahte elu, et see kõik ära teha - ja ma olen kimbatuses. Kuidagi ei jõua. Sellepärast ma olen võtnud aja maha, et üldse mõelda, kuidas eluga edasi minna, kuidas teha õiged valikud, et minna õiget teed. Küsimus ei ole selles, milline on õige tee, vaid milline neist on prioriteetne täna, kuu pärast ja aasta pärast. Need kõik tunduvad vajalikud. Aga hetkel tööd kuhjaga ja kodulehtede valmistamine nõuab oma aja. See toob sissetuleku. Lisaks on mul kohustused, perekond nii nagu ikka inimestel on, ma ei ole oma otsustes vaba. Igatsen aega, millal kodulehe tegemine oleks mul pigem hobi ja ma saaksin selle töö usalada teistele, et eluga edasi minna. Paraku, see ei sõltu minust. Aga internetiturundus on ikkagi väga huvitav valdkond. See on parim töö, mis mu elus seni olnud on. Ootan ka kevadet, et vahelduseks vaimsele tööle saaks enam füüsilist koormust.

Kommentaare ei ole: