kolmapäev, 11. jaanuar 2012

Jumal tervendab kasvajast

29. novembril 2011.a laekus Kristliku Mõttevõra e-postil üks eriline palvesoov:

„Palun palvetage minu eest, mul leiti neljapäeval tsüst kasvaja munasarjade juurest, reedel lähen uuesti arsti juurde. Ette tänades, Liisi.“



Ps. Pilt on illustreeriv. Pildil munasarja tsüst.

Täna tahame jagada rõõmu oma kõigi lugejatega, et Jumal on hea, ta vastab palvetele. Siinkohal avaldame sellest sündmusest ka täpsema kirjelduse.

Liisi tunnistus:

See juhtus 29. novembril 2011 kui mul algasid jubedad valud alakõhus. Ütlesin seda emale, ta arvas: "See ei ole normaalne. Kutsume kiirabi." Algul ma väga ei tahtnud. Aga siis olin nõus. Kiirabi tuli kohale ja arst ütles: "Viime kohe haiglasse." Mind viidi haiglasse ja olin seal kaks tundi. Tehti proovid ja muid selliseid asju. Kui järsku tuli arst tagasi ja teatas: "Teil on kasvaja munasarjade juures." (2,1 cm). Ehmatasin ära ja helistasin emale. Ema ütles "Ära muretse. Küll Jumal tervendab sind." Ma uskusin seda.

Usku peab olema

Palvetasin palju ja palusin eestpalveid. Arst kutsus mind tagasi 8. detsembril 2011. Läksin kohale ja ta teatas: "Jah, teil on kasvaja. Teeme uued uuringud ja vaatame kaugele asi on arenenud." Seejärel tehti uued uuringud ja jäin vastust ootama. Arst tuli mõne aja pärast tagasi minu juurde ja oli ehmunud näoga, ta teatas: "Teil ei ole enam kasvajat." Ma olin üliõnnelik! Arst oli muidugi jahmunud, aga meie teadsime, et see on palve vastus. Me olime selle üle väga õnnelikud.

Tahan selle tunnistusega öelda, et usku peab olema ja sa ei tohi kaotada lootust! Mõelge, piiblis on ju kirjas, et Jeesus suri ka meie haiguste pärast risti peal ja tänu  temale on meil tervis. USK EI JÄTA HÄBISSE ! Jumal õnnistagu Teid! :)

9. jaanuar 2011
Liisi

Kommentaare ei ole: